Uncategorized

Profit-modalitati de crestere

Profitul - provocare continua

Profitul … Suntem cu ochii pe profit și, de multe ori, uităm că profitul este rezultatul întregii activități a firmei.

Discutam cu directorul unei firme de producție și mi-a spus că marja de profit a firmei este în jur de 10%. I-am spus că mi se pare puțin, pentru că dacă scădem inflatia de minim 2%, rămâne cu 8%, ceea ce este echivalent cu dobânda la un credit.

În aceste condiții este greu să crești, să inovezi, într-un cuvânt să te dezvolți.

Mi-a răspuns că nu poate mări prețurile. Este clar că clienții nu vor accepta o creștere de prețuri pentru că vrei tu mai mult profit.

Apare confuzia, des întâlnită, intre adaos comercial și profit. Vom vorbi despre această confuzie în episodul viitor.

Să vedem Ce poți face pentru a crește profitul?

Dacă acum, un produs la care ai 10% câștig îl execuți într-o oră, cum ar fi dacă, cu aceleași resurse, ai executa 3 produse în 2 ore?

Câștigul orar ar crește de la 10% la 15%. o creștere cu 50% a câștigului orar. Continuănd optimizarea, vei reuși să faci 2 produse pe oră și câștigul orar va fi de 20 %, o dublare a câștigului orar.

Vedeți cum, prin creșterea productivității și profitul va crește, fără să fie necesar să măriți prețurile.

Prin creșterea profitului creșteti stabilitatea firmei și capacitatea de dezvoltare a acesteia.

Nu risipi acest potențial.

Sunt Adrian Oprea, inginer mecanic si-mi ajut clientii sa obtina o productivitate ridicata, care parea imposibil de realizat. Astfel, firmele cu care am lucrat au câștigat anual zeci de milioane de euro ca urmare a îmbunătățirilor făcute. Și câștigă în continuare.

Dacă tu crezi că firma ta poate deveni lider în domeniul în care activezi, dacă vrei să lași moștenire un nume care să apară primul în mintea oamenilor atunci când discuta despre domeniul în care activezi, un nume care să reziste trecerii timpului, atunci am un produs perfect pentru tine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *