Fiecare organizație (firma, non-profit sau de stat) se zbate între inerție și inovare.
Inerția organizație împinge organizația să continue ceea CE și CUM face, așa cum a făcut și ieri și luna trecută și anii trecuți. Principiul inerției, în acest caz, ar fi următorul: Dacă ceea CE am făcut și CUM am făcut a condus la rezultate satisfăcătoare până acum, înseamnă că va conduce la rezultate satisfăcătoare și de acum încolo. DE CE să schimbăm?
Prin însăși natura sa, a face lucrurile diferit generează o stare de disconfort și destabilizează structura organizațională.
Mediul în care trăiește organizația se schimbă zilnic, tăcut, fără surle și trâmbițe.
Așadar, pentru a avea o „viață lungă” și prosperă este necesar ca organizația să învețe să inoveze și să testeze inovațiile înainte de a le arunca pe piață.
Pentru a crește gradul de inovare în cadrul organizației este necesar să creați un program de ‘abandonare’. Prin acest program veți reuși să eliminați ceea ce nu mai produce rezultate și să creați lucruri noi – metode, procese, produse.
Orice faceți în cadrul organizației trebuie să fie canalizat pentru a ajuta organizația să-și atingă scopul. Și scopul oricărei organizații nu este inovarea sau tehnologia sau informația; scopul organizației este de a produce rezultate, oricare ar fi domeniul în care activează.
Adrian Oprea ajută clienții să obțină rezultate spectaculoase de productivitate într-un timp scurt, de maxim 90 de zile. De peste 10 ani este arhitectul îmbunătățirii proceselor de management și operaționale ale clienților, astfel încât aceștia să obțină o productivitate ridicată și un nivel ridicat de calitate a produselor.