Am avut multe discutii cu reprezentanti ai unor companii destul de mari din Romania si, in cele mai multe cazuri, parerea generala este ca "in Romania nu se poate!!".
I like this article very much. I will definitely be back. Hope that I will be able to go through much more insightful posts then. Is going to be sharing your wisdom with all of my associates!
Catalin,
Ai perfecta dreptate!
In primul rand este necesar sa fie respectul pentru oameni, lucru care, din pacate, s-a cam diluat!
Orice activitate pe care dorim sa o imbunatatim este facuta de oameni si fara sa crezi si sa respecti acei oameni nu se poate sa se obtina rezultate pe termen lung.
Aplicand politica pasilor marunti, rezultatele nu vor intarzia sa apara.
Depinde ce se intelege prin imbunatatire continua. Sincer nu sunt de acord cu parerea generala. Nu este simplu, de cele mai multe ori este frustrant sa incerci sa mergi pe calea Kaizen (chiar daca este marca inregistrata), dar se poate, desi piedicile cele mai mari sunt la nivelul de middle management. Iar pe de alta parte, imbunatatire continua fara „respect for people” nu se poate.
Acest site folosește cookie-uri pentru a oferi servicii, pentru a personaliza anunțuri și pentru a analiza traficul. Dacă folosiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. AcceptRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
6 comentarii la „Imbunatatirea continua!”
Love the blog
I like this article very much. I will definitely be back. Hope that I will be able to go through much more insightful posts then. Is going to be sharing your wisdom with all of my associates!
Catalin,
Ai perfecta dreptate!
In primul rand este necesar sa fie respectul pentru oameni, lucru care, din pacate, s-a cam diluat!
Orice activitate pe care dorim sa o imbunatatim este facuta de oameni si fara sa crezi si sa respecti acei oameni nu se poate sa se obtina rezultate pe termen lung.
Aplicand politica pasilor marunti, rezultatele nu vor intarzia sa apara.
Depinde ce se intelege prin imbunatatire continua. Sincer nu sunt de acord cu parerea generala. Nu este simplu, de cele mai multe ori este frustrant sa incerci sa mergi pe calea Kaizen (chiar daca este marca inregistrata), dar se poate, desi piedicile cele mai mari sunt la nivelul de middle management. Iar pe de alta parte, imbunatatire continua fara „respect for people” nu se poate.
Dar se poate discuta!