ManagementOrganizare

Hoshin Kanri-planificare tinte si obiective

Planificarea obiectivelor și țintelor folosind Hoshin Kanri.
Scopul este ca toate departamentele firmei să se concentreze pe aceleași ținte și obiective și să urmărească aceeași indicatori.

Descarcă modelul Hoshin Kanri în format:

Spune-mi părerea ta referitoare la acest video. Sau poate ca ai o nelămurire la care pot să te ajut. Scrie un comentariu.

2 comentarii la “Hoshin Kanri-planificare tinte si obiective

  1. planificarea Hoshin Kanri-pare ok insa dupa mine ar trebui ca:
    1) obiectivele pe termen lung trebuie sa fie flancate de termene si stadii de implementare intermediare. In caz contrar nu se pot face evaluari asupra indicatorilor de performanta.
    2) obiectivele anuale duc la indeplinirea celor pe termen lung. Deci, in ce an se stabileste obiectivul anual pentru un obiectiv cu finalizate in 5 ani?
    3) consider ca acest concept de tablou este bun dar ca orice…..inca mai poate fi imbunatatit. In fapt ,imbunatatirea continua trebuie sa se aplice si la procesele de consultanta.
    Astept un punct de vedere. Poate chiar vom face imbunatatirea impreuna.
    Cu stima!

    1. Mutumesc pentru feedback.
      Hoshin Kanri este un mod de planificare strategic. Un panou de control pentru a vizualiza tinta pe termen lung, ce trebuie facut pentru a atinge obiectivul/obiectivele pe termen lung si cu cine.
      Evident, pentru fiecare actiune pe termen scurt este nevoie de un plan care sa conduca la rezultatele dorite. Cu indicatori de performanta si, foarte important, cu indicatori referitori la obiectivul pe termen lung; este foarte posibil ca o actiune aleasa pe termen scurt sa nu ne ajute pe termen lung. Si aceasta se va vedea din indicatori – daca sunt corect alesi.
      La punctul 2, obiectivele anuale se stabilesc in fiecare an pana la atingerea obiectivului pe termen lung. Conditiile se schimba si, probabil, actiunile care trebuie facute se pot schimba.
      De exemplu, daca peste 5 ani vreau sa cresc productivitatea de la 70% la 90%, obiectivele anuale pot fi: anul 1 – 75%, anul 2 – 80%, anul 3 – 85%, anul 4 – 88% si anul 5 – 90%.
      In schimb, daca obiectivul pe 5 ani este reducerea rotatiei de personal de la 50% la 10%, actiunile si obiectivele anuale se pot schimba.

      Este normal ca orice se poate imbunatati si imbunatatirea continua chiar se aplica si la consultanta. Este o piata foarte concurentiala si, pentru a supravietui, trebuie sa te imbunatatesti continuu.

      Multumesc inca o data pentru feedback.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *